harleydavidson

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Veckans Spökhistoria!

Av Alice Kristensen - 5 februari 2012 15:26

Det var en gång en liten flicka och hennes far gick på stan. Då ser dottern en vacker docka som hon jättegärna ville ha. Hon tjatade och tjatade och tjatade ända tills hon fick dockan. Hon fick den och hon la den i sin docksäng. Då vaknade flickan på natten av dockan som hette Mary att hon sa: Mary ska döda mamma Mary ska döda mamma Mary ska döda mamma. Då sa flickan:Nej det ska du inte!!.....    ......Nästa dag skulle flickan gå på toaletten. Då när hon ska tvätta händerna ser hon sin mamma i spegeln i badkaret låg hon blodig och hennes     låg i handfatet. Nästa natt tände Mary lampan i flickans rum och sa: Mary ska döda pappa Mary ska döda pappa Mary ska döda pappa. Då sa flickan:Nej det ska du inte!! Men nästa dag så sa flickan som vanligt till sin pappa: Godmorgon pappa! Men han svarade inte så hon gick runt honom och skulle krama honom. Då ser hon att han har en yxa i ryggen och.....Är död! Flickan hade ingenstans att bo så hon flyttade hem till sin morbror. Han sa: Du borde göra dig av med den där dockan den har bara gett dig massor av problem. På natten sa Mary ska döda morbror Mary ska döda morbror Mary ska döda morbror. Nästa dag var även morbror död. Den dagen hade hon sönder dockan dränkte den och allting men den kunde inte dö!... Och nu bodde flickan på barnhem dockan låg ändå under sängen och sa: Mary ska döda dig Mary ska döda dig Mary ska döda dig. Och nästa morgon såg barnhems ägaren att flickan var död och dockan satt på sängen och log.........

                                       SLUT!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Kristensen - 29 januari 2012 17:50

  Jag älskar Harley Davidsons   Och jag kanske ska presentera mig innan mina andra inlägg hehe :D ....Jag heter Alice jag är 11 år och dyrkar harleys (dyrka=ÄLSKA!<3). Ja det var vän allt ha det bra alla harley diggare......   ...

Presentation

Hej och välkommen till min blogg. Den handlar om harley davidsons (motorcyklar) denna blogg är av en 11 årig tjej. Jag är ale i Harleys ta och njut av min blogg....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards